[BSD] load balancing

Kornel Velczenbach vkornel at gmail.com
2007. Ápr. 16., H, 01:01:12 CEST

Sziasztok!

A segítségetek kérném load balancing témában. Kerestem a levlisten, de
15 oldalnyi találat volt és nagy része számomra használhatatlan, ha
volt már ilyen válasz, kérem segítsetek odatalálnom.

A problémám:

Készítenem kell hamarosan egy PC-kből álló (Intel CeleronD P4 3Ghz, 1G
DDR2 ram, HW raid1 konfigok) FreeBSD oprendszerű (apache + mysql)
clustert, vagy nem is tudom minek nevezzem. Az lesz a funkciója, hogy
másodpercenként több 1000 vagy akár 10000 kérést szolgáljon ki.
Lehetséges valamilyen módon előre tenni egy gépet, ami aztán 3-4 másik
gépnek adja tovább a kérést? Carp howto-ban nem láttam megoldást 2
gépnél több PC load balancingolására. Esetleg valami más megoldás?
Előre tenni egy gépet és valami proxy-val dobálni a hátsó belső 3-4
szervernek a kéréseket?

Üdvözlettel:

Velczenbach Kornél