[BSD] 6.2 migrálás új vasra

Kollar Csaba csaba.kollar at enternet.hu
2007. Ápr. 13., P, 21:56:36 CEST

On Wed, 2007.04.11. at 11:41 +0200, Stósz Péter wrote:
>    Forrás HDD: 2*80GB
>    Cél HDD: 2*400GB
>    Forrás HDD vezérlö: alaplapi (atacontrol-lal)
>    Cél HDD vezérlö: 3ware 9500 sorozat

En cpio -val szoktam. Berakod a ket regi disket az uj gepbe, elinditod
roluk a rendszert. Belovod a 3ware -s tombot, mountolod, majd
"find / -xedv | cpio -pm /mnt/newroot/. Ezutan disklabel -el csinalj
az uj tombre egy freebsd -s mbr -t, de a sysinstall interaktiv felulete
is megteszi. Ne felejtsd el atirni az uj fstabot reboot elott.

--
Chal