[BSD] ports

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2007. Ápr. 11., Sze, 10:38:06 CEST

Gábor Sebestyén írta:

> Nekem általában tetszőleges portsból forgatott csomagnál kellene ez a
> tulajdonság, hogy megjegyzi a make, milyen flag-ekkel forgattam.
>
> Ez az egész valójában onnan jött elő nálam, hogy épp újra kell
> forgatnom a komplett apache22 + subversion brancsot, mert újabb
> Berkeley DB-t akarok használni (db4 helyett db42-t). De már
> elfelejtettem, pontosan mik is voltak a konfigurációs paraméterei az
> apache-nak.

Ha követi a konvenciókat akkor az ilyen --with-XXXXX dolgok helyett a
"make config" segítségével tudod beállítani ezeket a flag-eket amiket el
is ment és később is ezeket használja. Viszont olyat még nem láttam,
hogy a "make config"-nál bármi mást meg lehetett volna adni mint
igen/nem válaszokat. Lehet hogy épp ezért nem működik apache-csal?

messias# cd /usr/ports/www/apache22/
messias# make config
===> No options to configure
messias#