[BSD] ppp

Zécz Márk zekm1 at freemail.hu
2006. Sze. 14., Cs, 23:47:22 CEST

Helló

default:
set log phase Chat LCP IPCP CCP tun command
set redial 5 0
set reconnect 5 10000
pppoe:
set device "!/usr/sbin/pppoe -i ep1"
disable acfcomp protocomp
deny acfcomp
set mtu max 1492
set speed sync
enable lqr
set lqrperiod 5
set cd 5
set dial
set login
set timeout 0
set authname adsl36066@
set authkey
add! default HISADDR
enable dns
enable mssfixup

natolok de pf-el, az ipv6 meg a kernelből is ki van szedve.
Bocsi a láma kérdédért de mi az a relevans? Az mtu rendessen
be avn állítva. A disable iface-alias-t az rc.conf-ba kell
beállítani?

BALINT Bekeny <bekeny at dir.hu> írta:

> Na akkor ezert nem probalkozik ujra ;)
> ppp.conf-ot is kuldhetnel, meg relevans rc.conf reszletet
> Ha natolsz (es nem pf-el), akkor lehet, hogy ez kell neked:
>
> disable iface-alias
>
> ha nincs nat, akkor megprobalhatod ezt:
>
> iface clear
>
> valamint ha nem ipv6-olsz:
>
> disable ipv6
>
> mtu rendesen be van allitva egyebkent?

> Ez normalis ilyenkor.
>
> sshd_configba:
> UseDNS no
> (regebben asszem: ReverseMappingCheck no)
> [...]
kapcsolat. A ps

már valaki

BLAHA LUJZA TÉR- NÉPSZINHÁZ UTCÁHOZ KÖZEL, MOST 20 % ÖNERŐVEL + KEDVEZMÉNYES JELZÁLOGHITELLEL BEFEKTETÉSKÉNT IS KIVÁLÓ, ÚJ ÉPÍTÉSŰ LAKÁSOKAT KÍNÁLUNK JÖVŐ ŐSZI KÖLTÖZÉSSEL: http://www.realisingatlan.hu