[BSD] I/O sebesseg merese

Attila Bardi battila at battila.hu
2006. Sze. 12., K, 10:43:51 CEST

Szia,

On Tue, 12 Sep 2006, Laszlo Nagy wrote:

> Probaltam, de nem sok sikerrel. Mondjuk a join-os lekerdezeseken
> javitott, de ezen nem.
>
> Tegyuk fol, hogy random io-rol van szo. Miert van az, hogy egy seq scan
> fizikailag random io-ban vegzodik (full vacuum utan)?

ha jol ertelmezem a problemat, akkor nem feltetlen oprendszer eredetu.
Ha grep-pel gyorsabb, mint a pg-vel, akkor necces. Ha szignifikansan
lassabb, akkor azt csak ugy tudom elkepzelni, hogy

a, valamiert az adatok fragmentalva vannak a tablaterben. Ezt ugy
kuszobolnem ki, hogy egy full dump es utana egy import. Remelhetoleg ekkor
tuti, hogy jo.

b, valami nagyon el van kefelve a pg konfiguralasaban vagy esetleg
belefutottal egy BUG-ba. En irnek a pg fejlesztoknek, hogy ilyen gondba
futottam bele es mi a teendo?

Egy masik gepeden nem csinaltal egy tesztet? Azt is erdemes lenne
megnezni.

Az, hogy milyen vason van, az teljesen mindegy, ha ugyanazon gyorsabb a
grep:(

Udv.

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
  Attila Bardi                       | Email: battila at battila.hu