[BSD] interrupt storm kerdesek

Zoltan Varga vzoltan007 at gmail.com
2006. Sze. 11., H, 13:41:05 CEST

Kösz a választ! Az alaplapom az alábbiak szerint osztja az IRQ-kat:
http://img244.imageshack.us/img244/4085/irqsharingrh1.png - én ezekhez
a hardver dolgokhoz buta vagyok, de gondolom az oszlopokat kell nézni,
azaz az alaplapi hálókártya (azt használom) osztozik a vidkártyával,
SATA vezérlővel, USB-vel és hangkártyával... Nem túl biztató
kilátások.

Remélem az USB letiltása segíteni fog, úgysincs rá szükség, mint ahogy
a hangkártyát sem használom. Bár pénteken megemeltem a
hw.intr_storm_threshold: értéket 2500-ra, azóta nem jött elő a
probléma.

Zoltán