[BSD] Lemez Particionalas

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Sze. 10., V, 12:22:54 CEST

Szia!

On Sat, Sep 09, 2006 at 11:54:56AM +0200, DaVieS wrote:
> Sziasztok!
> Meg eleg kezdo vagyok, FreeBSD 6.1-et hasznalok.
> A Problemam a kovetkezo: hogyan tudnam Particionalni a merevlemezt (ad0), amin meg van egy nem particionalt terulet, de a rendszer is ezen a merevlemezen van.
> Probalkoztam az Fdisk-el, es a bsdlabel nevezetu progikkal, de mindegyik hibaval tert vissza.
>
> Elore is koszonom a segitseget!

Persze, nyilván legalább annyi fáradságot vehettél volna, hogy beird,
hogy mit csináltál pontosan és pl mellékelted volna a fenti parancsok
kimenetét, amikor kiolvassák a partició információt, meg persze a
hibaüzenetet is, akkor legalább picivel előrébb lennénk. A "hibával tért
vissza" kb annyira haszontalan support kérdésnél, mint a "nem működik"
című all-time favorit.

BSD: An Operating System, Not a Religion.