[BSD] FreeBSD & boot-image

Balazs Polya polya at bnet.hu
2006. Sze. 8., P, 17:29:49 CEST

Friday, September 8, 2006, 2:27:18 PM, you wrote:

> Ha jól értettem a kérdést:

> http://people.freebsd.org/~alfred/pxe/en_US.ISO8859-1/articles/pxe/article.html

> vagy

> http://tomclegg.net/pxe

> Vagy:

> google://pxe FreeBSD

> A pxe boot ma már szinte minden jobb hálókártya sajátja.

Szerintem nem a halozati boot volt a fo kerdes inkabb hogyan rakjon
ossze az ember egy olyan "live" bsd/(linux?)-ot ami bebootol(akar cd-rol) es nem
csak nfs-t hanem cifs-et is eler.
Persze egy bootszervert erdemes beloni hozza mert sokkal hatekonyabb/gyorsabb
mint cd-zni/floppy-zni, ha a kornyezet nem adott akkor vmware/virtualpc-n erdemes kialakitani.
FreeSBIE-ben nincsen samba?
persze ha a tanulas a cel az mas - kezileg megcsinalni eleg sok
szivas/probalgatas, de a /usr/ports/sysutils/freesbie akkor is
jo kiindulasi alapnak.