[BSD] TV tuner

Zoltan TANCZOS wirving at beats.hu
2006. Sze. 8., P, 11:46:30 CEST

helo,

en annakidejen (kb 5.x) alatt probalkoztam ugyanezzel a kartyaval, felismerte, jovolt minden, csak nemtudtam adasokat keresgelni (nagy kekseg volt). ha a kartyan levo video-inre dugtam ra valamit, akkor az tokeletes volt. tehat szerintem csak envoltam a bena :)

viszont azota volt nalam egy hauppauge wintv-pvr-350-es (ha jol emlekszek), aztan ottegy kis levelezessel a driver irojaval megoldodtak a kezdeti nehezsegek, es teljesen tokeletesen mukodott, es hala a hardveres mpeg2 encoderenek, mplayerrel is nezheted, nemkell tv-s program.

udv,
   wirving