[BSD] A NetBSD jovoje

NewHope hunvagyok at freemail.hu
2006. Sze. 1., P, 09:58:14 CEST

> olyanjuk ami más BSD-nek nincs: csak nekik van Dom0 supportjuk Xenhez,
> ami bizony egyre fontosabb lesz...

En tegnap probaltam ki az uj 3.0.1RC1-et. Tetszik bar nehol a FreeBSD
jobbnak tartom. Vagy lehet megszoktam?

Xen: Hhhmmm Barcsak ne fagyna szet a smartarray 5i vezerlomnel...pedig
csak egy sima DL380G4, semmi extra. Valszinu a bugoknal erre utalt
Charles. Mert ez szep es jo hogy van Xen de azert ennel tobbet vartam...

Remelem azert "ez" nem komoly es a projekt elni fog mert en most
tervezem jopar szerverem attelet NetBSD-re mivel FreeBSD sztem nagyon
messze van a Xen-tol :(

Udv

Adam