[BSD] login.conf issues

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Okt. 14., Szo, 06:52:19 CEST

Szia!

On Fri, Oct 13, 2006 at 01:57:10PM +0200, Istvan Szukacs wrote:
> update
> ha nem sima limiteket hasznalok akko telleg csak 32 db process fut
> elvileg akkor jo igy
> bar a -cur limitalas nelkul meghalt tole a gep csak ugy mukodik ha -cur
> es -max ertekeket allitok be valamiert
> hasonlot latott mar valaki?
> vagy en neztem be valamit

Ha jól látom, akkor itt:

Csak -cur limit van a processzek számára. Ez pedig pont azt jelenti,
amit láttál: a user, aki a processzt futtatja, ezt a limitet felemelheti
max arra az értékre, amit a -max limit tartalmaz. Ez tehát nem valaki
ellen véd, csak egy "önvédelmi" funkció.

További részletek: ahm, man limits(1), például :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.