[BSD] 6.1-RELEASE single user boot probléma

Szabó Péter matyee at mail.alba.hu
2006. Okt. 10., K, 15:23:30 CEST

Hello!

Adott egy 6.1-es FreeBSD, ahol a / egy tükrön van, a /usr /var /home pedig
raid3-on. A raid3-ban az egyik vinyó tönkrement, ki lett cserélve, de az
fsck így is végzett némi pusztítást. Másik vinyóról chrootolva kapott új
"világot". Most az van, hogy multiban megy minden jól, de single userben
elakad ott, hogy start_init: /sbin/init. Mostmár mutliba fordítottam új
világot, és szintén másik vinyóról single userben chrootolva ment az
installworld. Viszont a probléma továbbra is fennáll, multiba megy,
singleben megáll. Nincs több ötletem, a neten se találtam semmit,  ha
valakinek van valami ötlete, nagyon szívesen fogadnám.

Üdv.:

Matyee