[BSD] DVD lejatszas + FreeBSD

Kúti Zsolt kuti.zsolt at cetelem.hu
2006. Nov. 30., Cs, 08:44:40 CET

Látszólag Adam Szilveszter véste elektronokba/apparently Adam
Szilveszter carved into e-lectrons:

> Kedves Zahy és Zsolt!
>
> Köszi a tippeket, a kérdéses DVD-t az ogle tényleg kezelte majdnem
> 100%-osan, az egyetlen kilógó kérdés az volt, hogy az előzeteseket
> mintha fast-forward-ban játszotta volna le, meg a film is időnként egy
> kicsit (de alig észrevehetően) begyorsult volna a normálhoz képest. De
> minden más működött.
Uh. Ezt akartam mondani. Igen, ez nagyon idegesítő benne és
nem csak az előzeteseknél láttam, hanem pl. olyankor is, amikor
egy kicsit pörgetni akarnám előre a filmet. Na azután sokszor így
maradt. Nem jöttem rá, hogyan kell evvel a featurrel együtt élni.

> A hordozható lejátszót egyébként viccnek szántam, asztali nekünk is van,
Nekem a szgéphez képest az asztali is hordozható :-)
(Laptoposok kíméljenek :-)

Zs