[BSD] corrupted ports tree?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Nov. 29., Sze, 21:41:05 CET

Szia!

Azt hiszem, hogy eredményhez juthatsz, ha

rm -rf /usr/ports

és újra felteszed valami módon (tőlem a portsnap is lehet, bár azt nem
ismerem a gyakorlatból)

és letörlöd a telepített portokat is pl

pkg_delete /var/db/pkg/*

és újra felteszed a kellő portokat a friss ports fából.

Remélem ez segít. A gnome2 eléggé kényes, mert rengeteg részből áll és
ezek nagyon raffináltan függenek össze.

Egyébként pl az openldap verziót úgy tudod lefixálni, hogy a kívántat
felteszed, és aztán az /etc/make.conf-ba beírod, hogy
WANT_OPENLDAP_VER?=xx ahol xx az openldap verziója, a port nevében is
benne van (pl openldap23-client stb) és akkor azontúl minden port azt az
openldap-ot fogja használni. A packages esetében nem vagyok ebben
biztos teljesen... de elvileg ott is kellene.

Eléggé sok ilyen változót lehet találni a ports(7) man oldalon.

BSD: An Operating System, Not a Religion.