[BSD] DVD lejatszas + FreeBSD

Kúti Zsolt kuti.zsolt at cetelem.hu
2006. Nov. 29., Sze, 09:03:38 CET

Látszólag Zahemszky Gábor véste elektronokba/apparently Zahemszky
Gábor carved into e-lectrons:

> Legelőször is ez utóbbi a javasolt.

A te használati ested határozza meg :-)
Az biztos, h jóval kényelmesebb fotelból távirányítóval, pláne,
ha a család is piszkálja (Berki Tamással élve: "...van otthon
család?" :-)
Mióta vettünk, nem szgépen nézzük...
Úh csatlakozom Zahyhoz.

> Ezen túlmenően a sorrend:
> vlc
> ogle (ogle_gui-val esetleg okle/vagy valami egyéb előke, mert a standard
> kezelőfelület elég fapados)
> xine
> és a végén (g)mplayer - ez persze jó pár dolgot kissé nehézkesen tud.

Nehezen tudnék sorrendet mondani. Egy ideig mplayert használtam,
aztán jobb volt a ogle/goggles. Később jött a vlc, kényelmesebb
volt kezelni, de bizonytalanabb volt, mint az ogle, viszont sokat
már nem használtam a fent írtak miatt.

> Sajnos nem tudok neked tökéleteset ajánlani, ugyanis a felsoroltak
> _mindegyike_ (még a nagysikerű mplayer is) halt már el valamilyen DVD-n
> - kétségtelen tény, a legtöbb szívás bizonyos asztali felvevők által
> készített (asztali lejátszó semmi problémát nem okozó) lemezekkel volt.
Ismét +1.
Megjegyzem olyanom is volt, h a wines szuper lejátszó nem bírt
vele, a FreeBSD-esk valamelyikével viszont vígan néztem.

Na most légy okos!

Zsolt