[BSD] Gnome install hiba

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Nov. 28., K, 18:08:55 CET

> Ahol elfelejtetted említeni, hogy mikori ports fával dolgozol, és milyen
> verziójú FreeBSD-vel, sőt azt hiszem azt is, hogy milyen architektúrán.

FreeBSD 6.1 RELEASE p7 on i386 (Dual Core P4 és 4GB RAM) A ports fa
teljesen jó, ma frissítettem valahogy így:

portsnap fetch
portsnap update
pkgdb -F
> Általában véve azonban tudnod kell, hogy régebbi csomagokat nem tárolnak
> minden mirroron, tehát pl egy 6.1-es install CD-vel már nem biztos, hogy
> a kívánt eredményeket fogod elérni.

Soha nem használtam az install CD-t. Az alap rendszerrel kezdtem, és
"portsnap fetch ; portsnap extract"-tal hoztam létre a /usr/ports
könyvtárat. Azóta is rendszeresen frissítem. (Időnként még "portupgrade
-a" is szokott lenni, legutóbb a múlt héten.)

> A helyes megoldás az, hogy install után a ports fát frissíteni kell.

Na igen. Mielőtt írtam erre a listára, ezt már megtettem. Nem segített. :-(
> Ja, és azt is írtam már azt hiszem pont a múlt héten, hogy ha lehet, ne
> használjuk a 'make fetchindex' parancsot, mert nem biztos, hogy az lesz
> az eredménye amit szeretnénk. Helyette a cvsup, aztán portsdb -Uu és
> aztán máris van vadi friss INDEX fájlunk, ami pontosan egyezik a ports
> fánk állapotával.

Pontosan ezt csináltam. Olvastam azt a leveled. ;-)

> Stb. Nyilván, mivel nem ment fel a fele sem, így nem is működik.

Na ezt gondoltam, csak arra nem jövök rá hogy miért nem megy föl.
Illetve azt tudom hogy a pkg_add miért nem megy, azért mert nekem
openldap_client más verziója van fönt, amit nem áll módomban lecserélni
(mert akkor meg az openoffice nem megy). Viszont build-elni sem tudom, a
hibaleírást lásd a thread elején. A ports tree pedig up-to-date.

   Laci