[BSD] DVD lejatszas + FreeBSD

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Nov. 28., K, 17:29:45 CET

Kedves Mindenki!

Ajánlásokat szeretnék gyűjteni a témában: kinek melyik DVD lejátszó
progi jött be FreeBSD alatt, lehetőleg úgy, hogy a DVD funkciókból minél
több minden használható volt (menük működtek, hangsávok, feliratozás
ment és választható volt anélkül, hogy előbb ki kellett volna őket
szedni külön fájlokba stb.)

Nekem sajna eddig nem nagyon jött össze a dolog... ja és persze a DVD
alatt tényleg azt a kerek középen lyukas dolgot értem, amit a boltban
árulnak, nem valami ripet, transzkódolt dolgot, divx-et stb. És igen,
mivel kereskedelmi DVD, szinte biztosan van rajta CSS is.

Szóval, tippek, ötletek? Vagy inkább vegyek hordozható DVD lejátszót?
:-P

Sz
--
BSD: An Operating System, Not a Religion.