[BSD] Write failure on transfer

Székvölgyi Péter ghostp at phoenix.csoma.elte.hu
2006. Nov. 23., Cs, 00:44:00 CET

Egyszer volt egy notebook aminél ha felraktam a FreeBSD install alatt a
bootloader-t akkor ugyanezt tapasztaltam. Ha nem raktam fel a bootloader-t,
hanem az MBR-be belerakta egyenesen ami a boot-hoz kell akkor ment az
install
rendesen és indult is a rendszer, később meg feltettem egy másik
bootloader-t.

Pepe