[BSD] port forward

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Nov. 13., H, 23:05:26 CET

POTOCZKY Andras írta:
> Hi

> A gep1-rol atraknad az sql szervert a gep2-re es a gep1-nek pedig akarsz
> port atiranyitast, vagyis az sql keresek menjenek at a gep2-re akkor is,
> ha a gep1-en localhost-ot adsz meg sql szerver cimnek? Ez lenne a kerdes?
>
> Ha ez, akkor megoldhato, de ha nem ez, akkor kicsit meg reszletezd.

Ha ez, akkor (például) ezt a parancsot kiadhatod gep1-en:

ssh -l gep2_user -L 127.0.0.1:mysql:127.0.0.1:mysql gep2

Ahol "mysql" helyébe a mysql portja kell (ami nem tudom hogy mi)

Persze ezt szolgáltatásból is lehet. Nézd meg az "stunnel"-t.
Ja azt nem írtad, hogy biztonságos kapcsolat kell vagy nem?
Ha sok az adat és gyors a hálózat, akkor az SSH is lehet szűk
keresztmetszet...

  Laci