[BSD] NetBSD miert fagy ram?

NewHope hunvagyok at freemail.hu
2006. Nov. 9., Cs, 07:01:22 CET

> tudom, hogy ez nem vígasztal, többtucat gépen használok NetBSD-t, hasonló
> tünetek nélkül...

Ja nem de 2 reboot ota semmit nem veszek eszre, igy most mar epitgetem.

> amikor lefagysz, a kernel debugger se jön be? (ctrl-alt-esc)

Nem!

> ettől függetlenül, nekem erősen hardware gyanús probléma. láttam már olyan
> gépet, ami sz.r volt, de pl. a linux ellibegett rajta akár hetekig is...

Lehetseges de a DL380-as box az tutti franko bar ott a cciss driver
csinalt furcsa dolgokat a smartarray5i-vel...

Kerdes: hogyan lehet netbsd alatt cvs-el updatelni pksrc-t ha van
ftp-proxy es http squid-el meg socks5 es ennyi.

Felvagtam socks5 servert de vmi miatt nem megy semmi runsocks-al se.
FreeBSD alatt eleg volt forditani ports-bol + export
SOCKS5_SERVER=host:port. Ugyanez NetBSD alatt nem megy. Nem csak a cvs
de meg ftp se meg semmi se.

Vagy egyaltalan hogy kene ezt csinal netbesdesen :)

Adam