[BSD] feltörtek-hogyan tovább

Attila Bardi battila at battila.hu
2006. Nov. 8., Sze, 15:32:57 CET

Szia,

nem tudom Te mit csinalsz ott. Gondolom csak uzemelteted a rendszert.
A helyedben szolnek a fonoknek, hogy betrotek, ezek a lepesek vannak.
Hazudni raer O vagy valaszthatja az igazmondast is. En egy
rendszergazdatol nem kodositest varnek, vagy "fullentest". Lehet, hogy ha
igazat mondasz, akkor elmegy par ceg, vagy valaki esetleg ugy gondolja,
hogy blablabla. De ott a masik oldal: azt is mondhatjak, hogy nezd meg
betortek hozza, de O felvallalja, nem kezdett el hazudozni.

Tehat elso korben a rendszer rendberakasa mellett a jo kommunikacion lenne
a hangsuly. Betortek a rendszerbe, meg kell nekik mondani, hogy milyen
lehetosegeket hordoz ez magaban es egyaltalan nem szabad alulertekelni, es
el kell mondani, hogy milyen lepeseket tesztek a meg nagyobb biztonsag
erdekeben, hogy ez ne forduljon elo. Fordithatod meg a javadra is, es erre
az incidensre hivatkozva novelheted a biztonsagi beallitasokat, security
policy-t vezethetsz be, ... Csak ne hazudj, azzal tobbet arthatsz
magadnak.