Re:  [BSD] portupgrade fuggosegek

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Május. 25., Cs, 14:46:03 CEST

Teubel György írta:
> Sziasztok!
>
> Ez szerintem is jo dolog, nekem is nagyon teteszik. Csak a sajons nem
> mindenki gondolja igy: pont tegnap kuldtem be egy kis peccset a
> gnomevfs2 porthoz, ami csak annyit csinal, hogy beteszi a port
> valaszthato opcio koze a fam-et. Erre ma kapom a reszletes valaszt:
> Why?

Hat ez tenyleg nem volt tul reszletes, plane, mivel jelenleg is az a
helyzet, hogy amennyiben a libfam mar a rendszeren van, akkor
felhasznalja (kiveve, ha kulon beallit valaki egy kornyezeti valtozot,
amire elobb ra kell jonnie, nem tul felhasznalobarat!) de ha nincs,
akkor nem is lehet kerni, hogy kezelje fuggosegkennt. Szoval az
indoklas tenyleg erdekes lenne...

C2 MAIL: Levelezés felsőfokon. http://mail.c2.hu