[BSD] ports config beallitas

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Már. 30., Cs, 14:19:37 CEST

Szia!

Sajnos nekem sincs jo megoldasom ezekre az esetekre, mert tenyleg nem
egy es nem ketto port nem hasznalja az OPTIONS-t, pedig tehetne (ld pl
mplayer, amihez maskulonben tobb sornyi WITH_ meg WITHOUT_ cucc kell)
es ennek szerintem sokszor szimplan annyi az oka, hogy a maintainer
nem erti a rendszert, vagy nem erdekli (mert neki igy is mukodik
otthon) vagy mert nem ert vele egyet.

Az mar csak bonusz, hogy mivel -CURRENT alatt meg a pkgtools.conf-ot
sem tunik ugy, mintha rendesen olvasna, ezert kenytelen vagyok az
osszes ilyen opciot a portupgrade -m "<bigyo>" formatumban megadni,
ami mar tenyleg faraszto.

Es igen, portupgrade nelkul egyre nehezebb lenne karbantartani,
mikozben az is csak egy port. Az elet szep. :-)

Mi a C2? http://mail.c2.hu