[BSD] jboss + mysql

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2006. Már. 7., K, 22:58:44 CET

Udv Lista!

Nem kimondottan BSD spec dolog (sot kimondottan nem az, bar FreeBSD az
alapkornyezet), de lenne gondom a subj. beli temaval, viszont mar nem
tudom hova forduljak, itt pedig van nehany okos, sokat latott ember.

Telepitettem egy JBoss4 kornyezetet. Teszteles celjabol keszitettem
hozza egy demo alkalmazast, ami sql-t nem hasznal es gyonyoruen mukodik.
Szerettem volna MySQL adatbaziskapcsolatot, de ez valahogy nem megy. A
fejleszto kornyezetben mukodik a dolog, de ugy tunik, nem sikerult
raeroszakolnom a JBoss-t, hogy mukodjon egyutt a MySQL-el.
Valoszinuleg nem tudom, hogy hogy kell szerver szinten ezt beallitani,
mert ez az elso talalkozasom a JBoss-al.
A MySQL connectort bemasoltam a megfelelo lib konyvtarba, probaltam
csinalni hozza datasource-ot is, de valtozatlanul nem megy.

Probaltam tomcat-et is, de azzal sem jutottam elorebb az sql-es
alkalmazasokkal.

Google-on talaltam nehany ezzel a problemaval kapcsolatos infot, de
egyik sem oldotta meg a problemamat.
Tudna valaki segiteni ez ugyben? Termeszetesen bovebben is osszeirom, ha
megvan, hogy hogy keressem a hibat. Elso sorban privatban, mert nem BSD
spec dolog, de ha a listakozonseget nem zavarja a, nekem itt is jo.

Nehany hibat a server.log-bol bemasolok roviden: (UvirTest, uvirdemo az
sql alkalmazasaim)

2006-03-07 21:27:46,905 ERROR
[org.apache.catalina.core.ContainerBase.[jboss.web].[localhost].[/UvirTest]]
StandardWrapper.Throwable
java.lang.NullPointerException

2006-03-07 21:27:48,697 ERROR
[org.apache.catalina.core.ContainerBase.[jboss.web].[localhost].[/uvirdemo]]
StandardWrapper.Throwable
java.lang.NullPointerException

Persze van meg tobb is ha kell info.

(FreeBSD 5.4, MySQL 4.1 jailben, JBoss4 masik jail-ben)

Udv es kosz,
  Andras