[BSD] self-signed certs

Jacint JUHASZ yyaazz at bsd.hu
2006. Már. 3., P, 23:29:44 CET

On Fri, 2006-03-03 at 19:36 +0100, Miklos Quartus wrote:
> Sziasztok,

> Tudtommal a klienseknek pont az a bajuk, hogy a tanusitvány, amit a
> szerver küld, az 'self-signed' vagyis te magad irtad alá. Úgyhogy mi
> megvettünk a tanusitvány igazolását, nem olyan nagy összeg.

openssl crl2pkcs7 -nocrl -certfile ize.pem -outform DER -out ize.cert

az igy keletkezett ize.cert filet lehet installni az o* jelleguekbe, igy
azok nem fognak sikitani (kiveve, ha lejar). tbird es tarsai nem
sikitanak, csak az elso alkalommal, azoknal nem kell ezzel szivni.
--
yyaazz
                     [PARENTAL ADVISORY explicit content]