[BSD] nehany problema...

Simon Gyorgy gyorgy.simon at gmail.com
2006. Jún. 18., V, 19:46:08 CEST

Udv a lista tagoknak!

Lenne 3 kerdesem. Igaz már kerestem neten utanna, de meg nam telaltam
semmi hasznalhatot.

1., kiadtam a `last` parancsot es a kimeneteben tobbek kozt az is
szerepel, hogy:
username    ttyp0   <clieant ip>   <datum ido> - crash  (00:00)
ez mi a csudat akar jelenteni???

2., a /var/log/messages fileban olvastam a kovetkezot:
<datum ido> <hostname> named[365]: client 127.0.0.1#53: no more
recursive clients: quota reached
milyen quota???

3., ssh-n keresztul probalok bejelnetkezni a rendszerbe, es valamiert
nem enged, vagyis enged, csak nagyon lassan. Sokszor elo fordul az is,
hogy timeout-tal megszekad a kapcsolat. Aztan ujra probalom es nehezen
beenged...

Elore is koszi a segitsegeket...

Gyuri