[BSD] smp és rc.conf kerdes

Berta Sándor berta at beco.hu
2006. Júl. 31., H, 15:34:41 CEST

Apró észrevétel: a P630 az HT-s és nem dualcore-os.
A P8XX sorozattól kezdődően van dualcore-os tulajdonságú proci.
A legutóbbi tesztek mutatják, hogy nagy a különbség.
A dual core is korlátozott SMP képességet mutat.
A legújabb, most bejelentett Intel core 2 processzorok estében
"látványos" az SMP képesség.
Az portok között található ubench futtatása közben a top remekül mutatja
a két CPU terhelését.

üdv
berta