[BSD] OpenOffice.org 2.0.3 & FreeBSD 6.1-STABLE

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2006. Júl. 22., Szo, 18:58:19 CEST

Sziasztok,

Sikerult vegre leforditanom az OOo-2.0.3 -at a gepemen.
Ez majdnem 2 napot vett igenybe. De megvan.
Az egy dolog, hogyha a WRKDIRPREFIX nfs -re mutat,
akkor nem hajlando vegigmenni a forditas.

Szoval vegre lefordult, feltelepult, elindult.
DE !!! Itt be is fejezte a mukodeset, ugyanis egy
dokumentumot (OOo-1.1.5 -el keszultet) mereszeltem megnyitni.
(szabad egyaltalan ilyet tenni? nahat! meg ezt sem tudom!)
Erre valaszul lefagyott. Persze a kill -9 kepes volt eltakaritani
gond nelkul, de azert csipte a cso"ro:met.

Ezek utan (nem tanultam az elobb tapasztaltakbol!) ismet
mereszeltem elinditani a kis aranyost...
El is indult, de a bezarasi kiserletre (no dokument open, ill.
hasonlok!) szinten fagyassal valaszolt.

Mar csak hab a tortan, hogy ugyan az elso kiserletnel jott
a "Welcome screen", meg regisztracio (ha akarom), meg a "transfer
personal data from 1.1.5", meg hasonlok. Elso inditasnal meg
rendben is van. De a masodiknal ismet elojott!

Az pedig a non+ultra, hogy pl. a file menut sulyos masodpercek
alatt ohajtja csak megnyitni egy 1.7G P4-Celeron+512M rammal
rendelkezo gepen. (a tobbi dolog nem lassu ezen a gepen)

Ez csak nalam van igy, vagy mas is megtapasztalta ezeket?
Jelenleg (a problema megoldasaig visszatettem az OOo-1.1.5 -t.
Az altalam forditott binaris csomag megtalalhato itt:
ftp://152.66.122.100/pub/freebsd-packages/All/openoffice.org-2.0.3.tbz

Na mind1.
Probakent lecsupaszitom a make.conf -ot, majd nekiengedem ismet.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966