[BSD] XFree86 & Xorg

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2006. Júl. 17., H, 09:04:14 CEST

Sziasztok,

Eddig XFree86 -ot használtam.
De egyre több port szeretné alapból, hogy Xorg legyen
alatta.
Most tettem fel egy OOo-2.0.3 -at binárisból.
Az xorg-fonts-encodings meg a xorg-lib.... csomagnak még van
megfelelője a ports -ban, de az xorg-fonts-truetype -nak mar
nem talaltam. Ez utobbit pedig nem probaltam meg feltenni
az XFree86 ala, nehogy osszezavarjak egymast.

Be van ugyan allitva a make.conf -ban az X_WINDOW_SYSTEM nevu
valtozo, de ez a binarisoknal nem jatszik.
Megkisereltem forditani egy OOo-2.0.3 -at, de "feluton feladja" a
rendszer.

Szerintetek érdemes áttérni Xorg -ra?

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966