[BSD] ahd0: Recovery Initiated ... 2. felvonas

Győrvári Gábor scr34m at frontember.hu
2006. Jan. 27., P, 08:58:46 CET

Sziasztok,

Nos tovabb jatszottam a rendszerrel, eddig sikertelenul.

Rendszerek:
- win 2k3 rendesen szaladgal
- uhu linux fut szepen
- OpenBSD 3.7 feltelpul telepites alatt 1-2x feljon a hiba de tovabb megy
- FreeBSD 4 feltelepul de scsit nem veszi eszre
- FreeBSD 5.x feltelepeules utan SCSI hiba
- FreeBSD 6 feltelepules utan SCSI hiba

Innen mernem meriteni az otelete hogy BSD driver kezelesnel van valami
gubanc, s pontosan nem tudom behatarolni a hibat, kartya csere lesz jon
jovo heten. Kabel csere volt nem segitett, s a vinyo csere sem.

Google 0 infoval szolgalt ez a hiba talan 10 embernek ha elo jott es ra
is kerdezett neten így nem tudok megoldast talalni.

A driver karbantartojat milyen modon tudnam felkutatni, mert akkor talan
megkerdeznem ot a dologrol, vagy esetleg postolok  kulfoldi levlistre
csak szerintem le leszek sjanlva es ennyi.

Server: HP ProLiant ML 150 G2
SCSI vezerlo: aic-7901x
SCSI csatolo felulet: PCI-X

UI.: erdekes hogy 7901x -es kartya, mert az azt jelenti host raides de
ezt a menut nem talalom meg a scsi vezerloben, ezt tiltja mondjuk HP
valamifele modon hmm hmm

--
Scr34m kign!
http://frontember.hu - mailto:scr34m at frontember.hu - icq:12502783