[BSD] opera és motif

Antal Rutz rutz at hu.freebsd.org
2006. Jan. 19., Cs, 01:56:20 CET

Csaba Molnár (molnarcs) wrote:

> Nem tudok mást mondani mint azt hogy én is így jártam, megoldást meg nem
> találtam (és még rímmel is).
>
> Aztán felraktam a linux-operát, amiben még a flash is működik, meg a
> realplayer is, úgyhogy azt javaslom neked is.

Hat igen, en is szopodtam kicsit a nativ operaval, ezeket kellett
belehakolnom a /etc/libmap.conf-ba:

# Opera
[/usr/X11R6/share/opera/bin/opera]
libm.so.2                       libm.so.4

# Opera - Motif
[/usr/X11R6/share/opera/plugins/operamotifwrapper-1]
libXm.so.1                      libXm.so.3
libXm.so.2                      libXm.so.3
libm.so.2                       libm.so.4
libXThrStub.so.6                libXtst.so.6
[/usr/X11R6/share/opera/plugins/operamotifwrapper-2]
libXm.so.1                      libXm.so.3
libXm.so.2                      libXm.so.3
libm.so.2                       libm.so.4
libXThrStub.so.6                libXtst.so.6
[/usr/X11R6/share/opera/plugins/operamotifwrapper-3]
libXm.so.1                      libXm.so.3
libXm.so.2                      libXm.so.3
libm.so.2                       libm.so.4
libXThrStub.so.6                libXtst.so.6

(lehet, hogy van benne par felesleges sor,
most nem tudom letesztelni)

De a flash-t nem voltam kepes sehogysem mukodesre birni.
Ha valakinek sikerult, az beirhatna, hogy hogyan..

--

--arutz