[BSD] user-friendly mount mint user

Ádám Szilveszter sziszi at c2.hu
2006. Jan. 17., K, 10:55:10 CET

Papp Tamas said:

> A gnome/kde nem csinalja meg ezt?

A KDE-t probaltam eddig, ott ugyan vannak "elore gyartott" ikonok pl
CD-meghajto ill floppy jelolesere, de ezek sem mukodnek. (Arrol nem
beszelve, hogy pl a tulajdonsaglapjukon van rajtuk sor a mount
celkonyvtaranak kijelolesere, de nem toltheto ki. Igy azt sem tudom
hova mountolna :-)

Linux alatt ugy tudom, hogy erre van egy kernelhez kapcsolodo
komponens, amelyik figyeli az uj eszkozok erkezeset ill a meglevok
tavozasat, es aztan meghiv valami daemont ami erre valoban
reprodukalja a windows viselkedes nagy reszet. (Gnome alatt talan a
libfam ez a komponens?) De BSD-n az a linuxos API nem letezik (a BSDs
megfelelojere pedig senki sem portolta) igy ott polloznia kellene, de
sose lattam meg mukodni. A daemonnak sincs pontos megfeleloje (a devd
hasonlit valamennyire ra, de az nem lep interakcioba a grafikus
felulettel)

Egy szo mint szaz, hiaba fut a KDE, a cserelheto adathordozokbol nalam
semmit nem eszlel. Ha kezzel bemountolom, akkor persze mukodik, de
pont ezt kellene baratsagosabba tenni...

Koszi szepen a valaszt!

Mas otlet?

Tele van a postaládája?  C2MAIL 100 MB e-mail tárhely ingyen!
http://mail.c2.hu