[BSD] FreeBSD 4.11 -> 5.4 upgrade

Gergely Göndör chevyrules at freemail.hu
2006. Jan. 10., K, 15:50:31 CET

Szia!

Az updating file atolvasasaval kezdtem az egeszet termeszetesen.
device.hints fileom letezik, kenv-el dumpoltattam egyet. szepen letre is
jott.

Az Updating 4.x -> 5.x ezt irja az en szitumra lepesrol lepesre:

         <maybe fix /etc/fstab>                                  [1]
         make buildworld                                         [2]
         make buildkernel KERNCONF=YOUR_KERNEL_HERE              [3]
         cp sys/${MACHINE}/conf/GENERIC.hints /boot/device.hints [4]
         make installkernel KERNCONF=YOUR_KERNEL_HERE
         cd sys/boot ; make STRIP= install                       [5]
                                                                 [6]
         <reboot in single user>                                 [7]
         /usr/src/etc/rc.d/preseedrandom                         [8]
         mergemaster -p                                          [9]
         rm -rf /usr/include/g++
         make installworld                                       [11]
         mergemaster -i                                          [12]
         <reboot>

Ebbol a reboot single user elotti reszig mindent megcsinaltam, es ugy
ahogy a file irta. Minden hiba nelkul le is futott. A bootolasnal van
egyedul ez az anomalia. Most azt talaltam ki, hogy egy vegletekig
lebutitott kernelt forditok, es azzal megnezem, hogy bebootol-e. Meglatom.

Udv:

Gergo