[BSD] ndiscvt: section relocation failed

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2006. Jan. 9., H, 15:23:36 CET

Szia,

> ...de azt mindenkeppen tanacsolnam, hogy nezd at a
> kovertalando .INF fajlt, mert ha esetleg van benne valami,
> amivel a parser
> nem birkozik meg, akkor ez a hiba is lehet belole.

igen. Ez lehet a baj. Most, hogy irod eszre is vettem az INF file
kodolasa elter a hagyomanyos ASCII-tol. Valoszinuleg UCS-2.

Innen mar nem nagy ugy a konvertalas (csak ellenorzes keppen)

  % iconv -f ucs-2 -t ascii source.inf ...

Koszonom a segitseget!

Udv
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 243-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D44534254454E5Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.