[BSD] ext3 problémák

Simon Gyorgy gyorgy.simon at gmail.com
2006. Jan. 7., Szo, 10:38:34 CET

Udv mindenkinek!

Eddig itthon debian linuxot használtam. Nem régen kezdtem el ismerkedni
a FreeBSD-vel. Volt egy kis vinyom amire fel is szenvedtem 1-et. :)
Ment. Gondoltam arra, hogy a linuxos /home particiomat fel kellene
mountolni bsd ala bootoláskor szinten a /home honyvtarba...
Jo otletnek tunt.  Mindig azt csinaltam, hogy rendszer elindit grafikus
felulet nelkul. Belepes rootkent "$mount_ext2fs /dev/ad0s6 /home".
Hibatlanul ment is.
Csak sajnos tok jol kitalaltam, hogy mindezt automatizalni kellene. No
ez mar nem sikerult. Bootolas kozben a rendszer megallt es adott egy
shellt, hogy legyek szives kijavitani a hibat. Termeszetesen a fennti
parancsot beirtam, mukodott majd a shellbol kilepve folytatta a rendszer
az indulast.

Ugy gondolom, ez nem telejesen normalis mukodes. Kerlek titeket
segitsetek. Most ezen mulik a debian <-> bsd csere a gepemen.

Az fstab idevago resze igy nezett ki:

/dev/ad0s6	/home	ext2fs	rw	0	0

Elore is koszi a segitseget

Gyuri