[BSD] FreeBSD upgrade tavolrol,kerdes

Ádám Szilveszter adamsz at mailpont.hu
2006. Jan. 5., Cs, 09:36:40 CET

On Csü, Január 5, 2006 12:30 am, Csaba Molnár (molnarcs) mondta:
> A kérdés nem is olyan egszerű egyébként, hiszen a make installworld lépés
> single user mode-ban javallt, csakhogy ahhoz ott kell legyél. Ráadásul sok
> sikert ha a securelevel-ed > 0. Erről egy átfogó, nagyobb leírást én sem
> találtam, úgyhogy kíváncsian várom a válaszokat.

Igaz, hogy az eredeti kerdezo binaris upgrade-rol kerdezett, ahol
installworld amugy sincsen.

Ugyhogy most arra is valaszolunk:

Igen, leheteseges tavolrol binaris upgrade, a nagy pillanatok persze
ugyanugy megvannak (elso reboot az uj kernellel, kulcs kiszolgalok - plane
sshd - elindul-e rendesen stb) de alapvetoen nem lehetetlen. Azonban a
standard sysinstall program ehhez nem igazan jo, mert alapvetoen a binaris
frissiteshez az a verzioju sysinstall kell, amelyik verziora frissiteni
akarsz, nem az, amelyik a meglevo rendszeredben van. Ezert javasoljak azt,
hogy elobb tolts le egy ISO-t, aztan bootolj arrol es sysinstall, viszont
ez nem lehetseges remote. (mert tkp single-userben vagy) Ami lehetseges,
az az, hogy ha elegge tapasztalt vagy ahhoz, hogy ne legyen szukseged a
sysinstall-ra, akkor letoltheted kezzel a szukseges dolgokat ftp-rol,
aztan pedig kezzel berakhatod a helyere. A dolog nem fog biztonsagosan
mukodni akkor, ha a frissitendo es az uj verzio kozotti kulonbseg tul nagy
mert a dolog azt is jelenti, hogy egy darabig uj kernel fog futni regi
userlanddel. Ezert pl 4.x -> 5.x upgrade nem ajanlott igy.

Es nem, nem tudok rola, hogy errol lenne leiras, pont azert mert nem
igazan ajanlott azoknak, akik nem ertenek a dologhoz nagyon.

Telcsi.hu - A legújabb csengőhangok menő slágerekkel >>>
Polifónikus és normál csengőhangok >>> Animált és normál háttérképek >>>
MP3 effektek >>> http://www.telcsi.hu/index.php?prefix=VM