[BSD] tuzfalazas

Csaba Molnár (molnarcs) csabamolnar at gmail.com
2006. Jan. 4., Sze, 21:40:09 CET

2006. január 4. 19.29 dátummal Molnár Roland ezt írta:

> Szervusz
>
> Koszonom. A fentivel megy ujraforgatas utan.
>
> Ezzel kapcsolatban lenne meg egy kerdesem: hol tudom megnezni, hogy
> miket tudok meg "beleszurni" a kernel config-ba a fenti mintajara
> utolag?
>
> (A handbook is nagyjabol annyit tartalmaz, amennyi a config-ban van.)
>
> Molnar Roland

Két helyen:
1. /usr/src/sys/i386/conf/NOTES - itt arhitektúra specifikus beállítások
vannak (i386).

2. /usr/src/sys/conf/NOTES - itt arhitektúra független beállításokat találsz.

Kernel konfigból rögtön érdemes az cpu I486_CPU sort törölni, viszont az
I586-ot érdemes bent hagyni (az I686 mellett), akkor is ha nagyobb géped van
(ezt most tudtam meg a CURRENT listán...).