[BSD] tuzfalazas

Molnár Roland lavian at tolna.net
2006. Jan. 4., Sze, 19:02:00 CET

On Wed, 2006-01-04 at 18:53 +0100, Kispál Zsolt wrote:

> Én is a pf mellett teszem le a voksom, még azt a hibát is elkövetve,
> hogy a másik kettővel nem dolgoztam.
> Mind otthoni tűzfalazásra mind profi dolgokra nagyon jó. Nekem nagyon
> bejött. És ha nemcsak a száraz
> doksikat akarod olvasgatni akkor itt nagyon jó tutorial-ok vannak:
>
> http://www.onlamp.com/topics/bsd/firewalls

Koszonom mindkettotoknek a linkeket, megnezem.

A pf inditasakor ezt kapom:
pfctl -e
No ALTQ support in kernel
ALTQ related functions disabled
pf enabled

Ha a /etc/pf.conf savszelesseg korlatozasat nezem - ez egy sarkalatos
pont nalam -, pont az ALTQ kellene neki, ha jol ertem, ehhez. (altq on
$ext_if bandwidth ...)

Ehhez ujra kell forgassam a kernelt (es minden mast, ami igenyli), hogy
hasznalni tudjam, vagy van kevesbe fajdalmas megoldas is a problemara?

Koszonom.

Molnar Roland