[BSD] csomag telepites

Csaba Molnár (molnarcs) csabamolnar at gmail.com
2006. Jan. 3., K, 14:46:24 CET

2006. január 3. 12.15 dátummal Molnar Roland ezt írta:
> 2006. január 3. 14.04 dátummal Csaba Molnár (molnarcs) ezt írta:
>
> Szia

> Valojaban nem az, sot egyszeru is, csak a logikara kell raalljak, ami nem
> megy egy nap alatt sajnos.

> Engem erdekelne.
> (Nagyjabol 14 ora alatt sikerult a portupgrade, pedig ment folyamatosan,
> szoval meg egy ilyent nem szeretnek megtenni egy ideig.)
>
> Koszonom elore is.

Na feltettem. Szerencsére a 6-os FreeBSD (illetve az új pkgtools) tud
rekurzíve is csomagot készíteni telepített progiból. Egy gond van csak: ezek
athlon-xp-re lettek optimalizálva :( (ez csak most jutott eszembe).

Ha jól tudom, az openoffice nem veszi ezt figyelembe. Felraktam az összes ooo
dependenciát, de én azt javaslom, hogy töltsd le csak az ooo-build-2.0.1.tgz
fájlt, próbáld telepíteni pkg_add-al, ami rinyálni fog hogy mik hiányoznak.
Ezeket telepítheted saját magad (de előbb mindenképp frissítsd a ports
tree-t, vagy cvsup-al, vagy portsnap-el, valamint vess egy pillantást - ezt
mindig érdemes - az /usr/ports/UPDATING című fájlba). Persze csak ha nem
olyan konfigod van mint nekem (athlon-xp vagy sempron), mert akkor
letöltheted a hiányzó fájlokat innen is (az ooo-build-2.0.1.tgz is itt van):

ftp://hatvani.unideb.hu/pub/FreeBSD/athlon_xp_packages/openoffice/

Talán még az is fontos lehet, hogy mielőtt telepítesz, frissítsd a teljes
rendszert (portupgrade -a), hogy a már telepített csomagok azonos verziók
legyenek a fenti címen találhatókkal (csak a biztonság kedvéért).