[BSD] port fa allapota

Miklos Quartus qmil at libren.hu
2006. Feb. 27., H, 16:08:06 CET

Blanka Gyula wrote:
> make fetchindex
>
> vagy make index
Megcsináltam.

A gond továbbra is megmaradt, de figyelmetlen vagyok, mert láthattam
volna a linken,
hogy az 1.4.6 verziótól fölfelé javitották csak ki és úgy tünik a port
fába még nem
tették bele. Szóval marad egyelöre a sebezhetö squirrelmail...

Igen, amit Sziszi meg K.Gábor is irta magánban, hogy a bash2/bash nem
ugyanaz.

Köszi a többieknek is a segitséget és bocs a lámerkedésért :-)

Üdv,
qmi