[BSD] FreeBSD telepites problem

Lakatos Arpad arpad at koli.kando.hu
2006. Dec. 27., Sze, 23:44:23 CET

Sziasztok!

Ma (ill tegnap este) probalkoztam a FreeBSD feltelepitesevel.
Az ftp oldalrol szedtem le egy kis .iso file-t, amit CD-re kiirtam s a
boot, fdisk ment is rendesen, azonban mikor a lemezt akarta irni,
formazni, letrehozni a fajrendszert, megallt egy hibauzenettel...

Az is igaz, hogy bootolaskor amikor felismeri a gepet, azonosit sok
hardver eszkozt es ellenorzi a periferikatat, irt ki 4-5x az alabbi
hibauzenetet:

ad0: WARNING - READ_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=12273660
ad0: WARNING - READ_DMA UDMA ICRC error (retrying request) LBA=12273660
ad0: FAILURE - READ_DMA status=52<READY,DSC,ERROR> error=84<ICRC,ABORTED>
LBA=12273660

szoval lassan kukas lesz a vinyom ?
(igaz, hogy ezutan mintha a w* ,,rendszer'' is k.o.-ra ment volna, mert
ujra kellett raknom azt is, hogy legalabb netezni tudjak...)

Masik ehhez kapcsoldo kerdesm, ha telelpitem a FreeBSD-t, akkor a rendszer
fajlrednszert a / -ek kell csatolni (Mount: /) ?
En ezt irtam be az FDSIK-nel, illetve a lapozo terulet a '/swap' lett.
(eleg erre 800 MB vagy tobb kell, ill a rendszernek kb 5992 MB) ?

Koszi es udv.

Arpi