[BSD] i945GM patch

Csaba Molnar molnarcs at gmail.com
2006. Dec. 27., Sze, 22:20:50 CET

Én is azt javasolnám, hogy várj még vele. Persze ha van lehetőséged, és
szeretsz kísérletezgetni, akkor megpróbálhatod feltenni a 7-es xorg-ot (egész
pontosan a 7.2-t). http://wikitest.freebsd.org/ModularXorg

Ahogy elnézem egyébként, valószínűleg már nem kell sokat várni
hogy "hivatalosan" is bekerüljön a legutóbbi verzió a ports-ba