[BSD] jdk15 build elhal

Zsolt Kúti kuti.zsolt at cetelem.hu
2006. Dec. 19., K, 11:24:02 CET

Látszólag Gábor Sebestyén véste elektronokba/apparently Gábor
Sebestyén carved into e-lectrons:

> Csakmert!! Mert úgy gondoltam, legyen egy "A" jdk15-öm. Itt a
> diablóra úgy tekintek, mint segédeszköz, amely segít nekem
> leforgatni a jdk15-öt. Az általad felvázolt aspektusra nem is
> gondoltam ... :)
:-)

Egy ideig én is fordítgattam, de a diablo óta nem akarom :-) Jó
az nekem fejlesztésre.

> Végülis, nem bánom ... de adok még egy esélyt, hogy a Sun féle
> jdk15 leforduljon - ne én a székről. Még kicsit tájékozódok,
> fordítgatok, dühöngök. Ha végül nem megy, akkor rm - rf / és
> marad a diabló :DDDD
Mondjuk olyan gépen bátor dolog a fordítgatás :-)

Egyébként ezt találtam rá:
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-java/2004-July/002568.html

Szóval régi hiba (ha ez is az). Próbáld ki a tanácsot a
StandardCharsets.java-n.

Zs