RE: [BSD] programfejlesztés FeeBSD alatt

Magyari, Miklos miklos.magyari at hp.com
2006. Dec. 13., Sze, 10:11:33 CET

>   A KDevelop megcsinálja a projekt létrehozásakor. Ezt soha
> nem értettem, hogy
> miért csinálnak egyesek egy csomó olyan egyátalán nem kreatív
> munkát, amit a
> gép jobban és gyorsabban megcsinál.

Perverzió.
Amúgy én nagyon nem bánom, hogy anno kiizzadtam kézzel, sokszor jól jön, amikor idegen Makefile-okat nézegetek. Nem vagyok benne biztos, hogy megérteném, ha életemben csak generált Makefile-jaim lettek volna.
Meg ugye ott van a szépsége annak, amikor az egész projekt egy rakás .c és .h file, meg egyetlen Makefile. 80x25-ben is brilliánsan kezelhető, kevés csomag kell hozzá, nagyjából alaprendszerrel már elmegy.

mami