[BSD] spam es egyebek

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2006. Dec. 10., V, 21:52:53 CET

Sziasztok,

Tud valaki olyan elerheto informaciot a net -en, ahol RENDESEN,
KORREKTUL, MUKODOKEPESEN leirjak a dspam vagy a spamassassin
es a postfix  osszedolgozasat?

Van valakinel MUKODO, TANITHATO configja?

A postfix -et meg az Amavis -t, meg a ClamAV -ot mar osszehoztam egy
joideje, de a spamszuressel akadnak gondjaim.

Pl.: beallitottam a dspam -et, postgresql -t is "adtam hozza", de nem
hajlando normalisan tanulni. (postgresql nelkul sem!)
Az sql adatbazist es a tablakat a dokumentacio alapjan hoztam letre.

Akar a dspam -al, akar a spamassassin -al megtanitom neki az egyik
levelet, hogy "te bolond! ez spam!" :), akkor a level ujrakuldesenel
meg azt a bizonyos pontszamot sem mozgatja el a 0.000 -rol.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966