[BSD] openldap conflict

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Dec. 8., P, 20:57:24 CET

  Sziasztok!

Telepítettem openldap szervert. Eleinte nem ment, mert openldap-server
és openldap-client kizárja egymást. Gondolom azért, mert a szerver
feltelepíti ugyan azokat a fileokat (is). Tehát eltávolítottam a klienst
(pkg_delete -f ), és telepítettem a szervert. Ezután gondoltam hogy a
pkgdb majd észreveszi hogy a dependency a kliens helyett a szerverre
van. De nem ezt történt, hanem néhányat javított, néhányat meg törölt:

Stale dependency: dasher-4.2.2,1 -> openldap-client-2.3.30
(net/openldap23-client):
-> Deleted. (irrelevant)
Stale dependency: deskbar-applet-2.16.2 -> openldap-client-2.3.30
(net/openldap23-client):
-> Deleted. (irrelevant)
Stale dependency: dia-gnome-0.95,1 -> openldap-client-2.3.30
(net/openldap23-client):
-> Deleted. (irrelevant)
Stale dependency: dirmngr-0.9.6_1 -> openldap-client-2.3.30
(net/openldap23-client):
openldap-server-2.3.30_1 (score:52%) ? ([y]es/[n]o/[a]ll) [no] a
Fixed. (-> openldap-server-2.3.30_1)

Persze lehetett volna -s kapcsolót használni, hogy lecseréljem a
dependecy-ket, de ez késő bánat. Nem akartam megszakítani pkgdb futását
amikor az adatbázissal dolgozott, nehogy corrupt legyen. Tehát megvártam
hogy lefusson. Most egy csomó hiányzó dependency lett a rendszeremben?
Persze így is működnek a függő csomagok, de később ha openldap verzió
váltás lesz, akkor a függő csomagok nem lesznek újrafordítva. :-(

Ki lehet javítani ezt a hibát egyszerű módon, vagy menjek végig a törölt
függőségeken és adjam hozzá őket kézzel?

   Laci