[BSD] Várható bsd nehézségek

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2006. Aug. 23., Sze, 21:49:17 CEST

On Wed, Aug 23, 2006 at 09:04:21PM +0200, Adam PAPAI wrote:
> Hat amit szeretnel, azt pont mindharom tudja kulon kulon. A FreeBSD
> azert jo, mert tenyleg jol skalazhato, minden friss rajta, es igen jo
> tamogatottsaga van. Az OpenBSD pedig a security-re fekudt ra nagyon. A
> NetBSD meg egyszeruen gyors es stabil. :)

Ahol azért érdemes megjegyezni, hogy szerencsére eléggé létező dolog a
jó ötletek és programok áramlása az egyes BSD-k között, tehát egy-egy
szerencsés megoldás rövid időn belül elterjedhet mindenhol.
Hasonlóképpen kijelenthető, hogy mindhárom rendszer biztonságos és jól
felépített. Ezért (szerintem) a hardvertámogatás és az adott feladathoz
használni kívánt programok támogatottsága egy jó választási szempont. Az
általad írtakhoz leginkább a FreeBSD látszik illeszkedni.

> Sok sikert az atallashoz :)

Innen szintén :-)

BSD: An Operating System, Not a Religion.