[BSD] Várható bsd nehézségek

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Aug. 23., Sze, 17:36:33 CEST

> http://forums.bsdnexus.com/viewtopic.php?id=678 itt egyaltalan nemirjak

Nem is ezzel van a baj, hanem ha fo"verziót váltassz. Ha csak az
alverzió változott akkor általában nincsen gond. So"t, pl. 4.3 -> 4.8 ->
5.4 átállást is csináltam már távolról minden gond nélkül.

Viszont pl. 5.x-ro"l 6.x-re áttérni elég fájdalmas tud lenni. Ha kijön
egy új fo"verzió, amiben sok dolog változott, akkor nem érdemes
kockáztatni a távoli átállást. Ilyenkor az a legjobb ha
lemented/duplikálod a rendszert tartalmazó merevlemezt, és ha nem
sikerül a frissítés akkor visszaállítod a régi rendszert.

Ha úgy döntessz hogy nem váltassz fo"verziót és csak a security
branch-et követed, akkor SZVSZ távolról is lehet frissíteni 1-2 évig.
(1-2 év után megszu"nik a támogatás, utána muszáj váltani...)

Üdv,

Laci