[BSD] Backup - diszkre

KOVACS Krisztian hidden at sch.bme.hu
2006. Aug. 15., K, 13:41:12 CEST

  Sziasztok,

On Tuesday 15 August 2006 12:36, Antal Rutz wrote:
> FS. Ez kell nekem. A tar/cpio temat ismerem, nekem kicsit
> szofisztikaltabb, hasznalhato incremental backup-tema kell.
> Gondoltam, hatha van valakinek valamelyikkel tapasztalata,
> xy miert jo/nemjo. megprobalok most a freshports-on
> kicsit kutakodni. kosz a tovabbi hasznos infokat..

  Esetleg megnezheted az rdiff-backup nevu csodat:

  http://www.nongnu.org/rdiff-backup/

  Tulajdonkeppen egy rsync-es "mirror", plusz elteszi a regi fajlokhoz a
reverse diffeket. A visszaallitas marha egyszeru, mert a
backup "szerveren" egy-az-egyben megvannak a legutobbi fajlok, a regieket
meg eloszedi neked a diffek segitsegevel.

  Persze nem univerzalis megoldas, de egy pillantast szerintem meger.

--
KOVACS Krisztian