[BSD] Backup - diszkre

Attila Bardi battila at battila.hu
2006. Aug. 15., K, 12:28:39 CEST

Hali,

tar :)

ez volt az elso otletem, de mivl erdekelt, hogy mi kiralysag, ezert
beleneztem a kezikonyvbe:) Ott is irjak, de meg jopar dolgot.

Szerintem a mentes nem ott kezdodoik, hgoy valasszunk programot.
A mentes ott kezdodik, hogy mit akarsz menteni.

- csak fs: akkro egyszeru dolgod van, duskalhatsz a progikban:
tar, cpio, dump, pax, amanda, afbackup, ... es meg rengeteg fizetos
megoldas.

- alkalmazas: na itt kezdodi ka gyonyoruseg. Vagy visszavezeted fs
problemara es maris turkalhatsz, vagy megnezed, hogy hogy lehet menteni
(csak online-ban, lehet offline-ban, ...) es utana szukited a kort.

Tehat ha konkret tanacsot szeretnel, akkor reszletezd, hogy mit is akarsz
menteni.

Udv,

battila